sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Noloo!!

Heh...mä oon varsinainen nolojen tilanteiden mies naisen ruumiissa. Mulle sitä sattuu ja tapahtuu. Hieman lisä puhtia noloille kommelluksille antaa noi kolme tenevaa, mut osaan kyl niitä itsekkin aikaan saada. Päätin sit tehdä leiskan NOLOUDELLE =D. Tällä työllä osallistun Skräppihetket haasteeseen jonka aiheena tällä kertaa mieliala. Onko nolous mieliala? Noh...on tai ei. Mä tunnen itseni hyvin usein todella noloksi, joten päätetään, et se on ainakin mun mieliala. Täs olis mun NOLO leiskani.
Valkoiselle, a4 kokoiselle kartongille piirtelin puhekuplia ja niistä jotkut värjäsin vesiväreillä. Käytin pumpulipuikkoa värjäyksessä. Mä oon nyt jäänyt jumiin noihin vesiväreihin.
Sitten liimasin tosi söpön kuvan itsestäni keskelle kartonkia ja aloin kirjoittaa puhekupliin mitkä asiat on saanut mut noloihin tilanteisiin. Olis niitä varmaan enemmänkin ollut, mut noi on varmaan elävämmin mielessä. Johinkin puhekuplien teksteihin käytin tarrakirjaimia ja siin se sit oli.
Leiska on sen verran nolo, et en oikein vielä tiedä, et tykkäänkö siitä vai en. Hauska sitä oli ainakin tehdä, kun aika paljon noloja tilanteita tuli mieleen. Onneks osaan nauraa myös itsellenikin. Joillekkin asioil kyl vasta jälkikäteen, mut kuitenkin.
Kauniita unia ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!

6 kommenttia:

  1. Hih, hauska :D Tuttuja nolouksia löytyy listalta.. :P

    VastaaPoista
  2. Kiva sivu, tällänen väkisinkin hymyilyttää kun nolouksiin voi samaistua :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan noloa :D Näin jossain t-paidan, jossa luki että "Aina saa kärsiä ja hävetä", sellaisen tarvitsisin usein varsinkin kun oon lasten kanssa liikkeellä :D

    VastaaPoista
  4. Minusta juuri asioiden dokumentointi on sitä skräppäystä - näitä on hauska myöhemmin muistella. Vesivärit taitaa olla tuleva trendi - pitäisikö itsekin kokeilla?

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille kommenteista. Ajattelin, et niitä ei tuu ollenkaan, ku leiska on niin NOLO =D

    VastaaPoista