sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Jäätelökesä!!

Meidän koko perhe on oikeita jätskisyöppöjä ja mä luulen, et toi mun kummitytön perhe joka asuu tossa naapurissa ei kauheen paljoa huonomaksi jää. Tänään juhlittiin kummityttöni 9-vuotis synttäreitä ja kun Paskiksen aihe on tällä kertaa RUOKAA JA/TAI JUOMAA tiesin heti mikä mun kortissa on. No...jäätelö tietenkin.
En ookkaan vähään aikaan paperiaskarteluja tehnyt ja nyt iski pikkuinen kortti-into, joten tein samalla aiheella kaksi muutakin onnittelukorttia.

Meidän lapsia on kovasti harmittanut, että ensimmäiselle jäätelökioskille on aikamoinen matka, niin tänä vuonna meidän 8 v päätti pistää oman kioskin pystyyn kesäks. Saa nähdä valmistuuko se kesään mennessä. Hyvä alku on jo ja mä oon luvannu ostaa myytävät, jos kiska joskus aukeaa. Kioskin tuotto menee kuulema suklaaseen =D
Komia tulee!! Avajaisia odotellessa!!

1 kommentti: