lauantai 18. toukokuuta 2013

Perhosia

Taas tekee kesä tuloaan kovaa vauhtia ja ennen kuin huomaakaan lasten kesälomat alkaa. Mulla on tapana viedä pienet muistiaiset hoitotädeille. Tänä vuonna eskarilainen lopettaa yhden elämänvaiheen ja aloittaa syksyllä jotain uutta ja ihmeellistä, joten myös eskariopea muistetaan.
Tänään aloin jo tekemään hoitohenkilökunnalle kortteja. Yhden sain jo valmiiksi ja sillä aion osallistua kortiston haasteeseen. Haasteen aihe tällä kertaa oli EI LIIMAA ja se olikin aika helppo toteuttaa kaikkien teippien kanssa. Pääsin jopa eroon iän ikuisen vanhoista valokuvakiinnikkeistä. Lopputulos ei ihan täydellisesti miellytä mun silmää, mutta kelpaa kuitenkin. Tälläinen lopputulos on
Kortistossa myös kyseltiin säilytysvinkkejä askarteluroinalle. Noh... mulla itselläni on käytössä kaikenlaisia muovilaatikoita. Myös tavallinen työkalupakki löytyy. Sitten viime syksynä tein löydön huutokaupasta. Koulussa käytetty karttalaatikosto. Laitan siitä oikein kuvan
Täs pysyy järjestyksessä kartongit, paperit, tarrat ja paljon muuta askartelutavaraa. Mikään kauheen kaunis ilmestys laatikosto ei ole, mut ehkä se saa joskus joku kaunis päivä itseensä hieman ehostusta.

6 kommenttia:

  1. Tosi kaunis kortti! Karttalaatikosta oli hyvä löytö.

    VastaaPoista
  2. Todella kaunis kortti. Ja tuosta laatikostosta olen kyllä kateellinen, ihan vaan pikkasen :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti kommenteista kaikille =D

    VastaaPoista
  4. Hih, mulla taitaa olla samanlainen laatikosto, tosin vain n. 1/4 tuon korkeudesta.
    Upeasti olet sovittanut kortin ja tekstin yhteen.

    VastaaPoista