maanantai 21. syyskuuta 2015

Encaustic art-viikonloppu

Olin sitten viime perjantaina ja lauantaina elämäni ekalla korttikurssilla. Kortteja tehtiin Encaustic art- tekniikalla. Netistä löytyy paljon tietoa aiheesta ja olin sitä jo hieman käynyt katselemassa, et mihin on tullut luvattua mennä. Netistä löytämieni videoiden perusteella ajattelin, et tää ei kyl oo yhtään mun juttu. Tunne oli sama vielä muutaman kokeilunkin jälkeen, mut sitten alkoi työ sujua ja aikakin loppui hieman kesken. Onneks tuli ostettua aloituspaketti kotiin, ni voi kotona jatkaa ja luulltavasti menen uudestaan kurssillekkin.
Täs olis nyt mun parin päivän aikaansaannokset kurssilta.
Ihan eka
Juu...tää oli ihan eka ja vahingossa siihen toi delfiini tuli. Hieman vain vahvistin sen piirteitä.

Huono kuva
Leimatakkin voi

Rypistetty neneäliina


Muutamat servettipöllöt


Ideoita joulukorttiin =D
Nyt vasta rupes sujuun

Mun suosikki
Viimeinen kortti on ehdottomasti paras! Hauskaa oli ja kiva saada uusia ideoita korttien tekoon. Tällä tekniikalla voi tehdä itse kortin tai sitten koristeita tai korttipohjia. Joku kyl kurssil manas, et tarrat ei oikein meinaa ottaa korttiin kiinni. Ääriviivatarrat jäi hyvin ja kaippa tuohon joku liima kiinni ottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti