torstai 14. elokuuta 2014

Metsäsukat, pöllö ja helmeilyä

Kesäloman aikana oon aikasta paljon tehnyt käsitöitä ja muita pieniä väkästyksiä. Täs olis muutama mitä sain aikaseks.
Nää sukat olin jo aloittanut keväällä, mut olivat jääneet kesken. Eihän niil mikään kiire ollutkaan, ku tänä kesänä ei paljoa villasukkia kaivannu. Nää sukat on mun metsämiehelle ja näiden ohje löytyy Novitan lehdenstä syksy 2009. Harmaa ja ruskea lanka on 7 veljestä, mut tosta vihreästä en tiedä, kun oli jämälankakerä. Tykkään itse väreistä kovasti.
löysin tiistaina lehtihyllystä  lehden Kauneimmat askartelut ja pakkohan se oli ostaa, koska pöllöhullun silmään lehahti ensimmäiseksi päällikannessa oleva ihana pöllö. Ostin siis lehden ja eilen väänsin sen pöllön. Mikään kauheen ihmeellinen ompelija en ole, mut hyvä sitäkin on harjoitella. Täs mun pöllö.
Lehdessä oleva pöllö on tehty vanhasta neulepuserosta, mut mä käytin tähän pöllöön tyttären vanhaa hupparia. Ihan hauska kaveri tuli ja se löysi nukkumapaikan nuorimmaiseni vierestä. Ompelu ol kivaa, vaik jälki ei kauheen kaunista ollutkaan, mut kai se siitä =D
Viime viikolla tein myös toisen uuden aluevaltauksen eli tein elämäni ensimmäiset korut.
Joo...no näis kävi hieman hassusti. Kaulakorusta tuli mun makuun liian lyhyt ja rannekorusta taas liian pitkä. No...ehkä ens kerralla onnistuu paremmin ja silloin mul ei enää oo näitä rakennekynsiä. Ainakaan näin pitkiä. Helmeily ja pitkät kynnet ei oikein sovi yhteen. Ei ainakaan mun tapauksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti