lauantai 16. helmikuuta 2013

AUTS!!!

Tänään on tullut sitten skräppäiltyä. Pitkästä aikaan tein leiskan kokoa 12x12 ja yllätys, yllätys leiskan tähtenä jälleen kerran nuorempi poikani. Hänestä noita kuvia on enemmän kuin laki sallii. Tällä työllä osallistun myös p*skarteluhaasteeseen jonka teemana tällä kertaa oli MASKAUS!!
Joo-o...toi maskaus ei sanonut mulle yhtään mitään, joten jouduin kyseleen apua ja neuvojakin tuli, mut en siltikään tiedä, et meniks ne ihan perille asti mulle.Musta tuntuu, et metsään menee mul ja kovaa toi maskaus. Muiden haastetyöt, kun on aivan erilaisia ja eri tavalla tehty, kuin mun. KAUHIAN vaikeita juttuja tälläisel aloitteleval tollol, mut ehkä joku valaisee mua sit, et mikä meni väärin. Täs nyt kuitenkin on tää mun aikaansaannokseni.
Ensin mä leikkasin lehdestä ton tekstin kirjaimet. Liimasin ne kartongille ja taas leikkasin ja sitten liimasin ne yhteen.
 Tekstiä käytin maskina, kun töpöttelin väriä pohjaan. Myös reunat olin suojannut paperilla. Tää oli nyt sit sitä mun maskausta =)
Sitten vain kuvat ja koristeet paperiin. Päätin myös käyttää maskina käyttämääni tekstiä työssä. Tähdet olen tehnyt Big Shotilla käyttäen Nellien tähtistansseja.
Leiskaan olen tyytyväinen. Tykkään kovasti väreistä ja tekeminen oli kivaa, koska koskaan en ole tällä tavoin leiskaa tehnyt. Aina sitä oppii jotain uutta, vaikka tää ei maskausta olisikaan. Varmasti myös joskus sitten opin ehkä senkin.
Ainoa pikku miinuksen työssäni saa isoin tähti teksteineen. Mä kirjoitan kauheita harakanvarpaita =D

1 kommentti:

  1. Kiva leiska, tähtinapit on mageet ja värivalinnat sopivan rouheat:)
    Käy katsomassa esim. Taavan aikanaan tekemä ohje maskaamisesta, se on ainakin selkeä.
    täältä löydät ohjeen!

    VastaaPoista